Знамо да би скоро свако желео да лети са нама у Сан Франциско, али смо овог пута морали да избацимо напоље једног малог клијента, рекао је потпарол авио-компаније
Лет британске авио-компаније "Бритиш Ервејз" одложен је за више од четири сата пошто је у Боингу 777 пронађен миш, што је компанију коштало 290.000 евра.
Путницима, којих је било око 200, непосредно пре лета саопштено је да авион не може да полети док је миш у авиону и да ће бити заказана нова линија.
Према законима ЕУ, авио-компаније су дужне да исплате по 600 евра сваком путнику у оваквим случајевима, што је британска компанија испоштовала.
Упркос позамашној суми коју је морала да исплати, компанија је успела да види смешну страну овог догађаја.
"Са овако добрим услугама и ценама, знамо да би скоро свако желео да лети са нама у Сан Франциско. Ипак, овом приликом је био један веома мали клијент кога смо морали да избацимо напоље" рекао је портпарол Бритиш Ервејза за Раша тудеј.
Извор: Вечерње Новости онлине
Нема коментара на овај чланак.
Вама није дозвољено да пишете коментаре. Молим Вас да се пријавите.