Поподне у Србију стижу два ледоломца из Мађарске који ће помоћи санирање ледених чепова на рекама.
Помоћник министра за водни саобраћај Вељко Ковачевић каже за РТС да ће поподне у Србију стићи два ледоломца из Мађарске, који ће помоћи санирање ледених чепова на рекама.
Ковачевић је истакао да је током ноћи ситуација била стабилна, али да су најкритичније три тачке.
"Критичне тачке су у Даљу, затим код Боровог села, а најкритичније је у београдском сектору од Пупиновог моста све до Гроцке", наводи Ковачевић.
Очекује се да око 17 часова стигну и два ледоломца из Мађарске која ће помоћи.
"Наша посада се укрцала око осам часова и очекује се да стигну око 17 часова у сектор Апатина", нагласио је Ковачевић.
Ковачевић тврди да је за сада ситуација под контролом, као и да се штабови свакодневно састају и да су припремљени за могуће проблеме.
Ковачевић је јуче подсетио на то да је наша земља, због лоших приватизација, са четири ледоломца спала само на један, Гребен, пошто су остали расходовани, али је донета одлука о томе да се до наредне године купи још један ледоломац који ће покривати сектор од Београда до Новог Сада.
"Заједно са два ледоломца из Мађарске имаћемо заштићен цео сектор Дунава и Саве", нагласио је Ковачевић.
"Апелујемо на власнике сплавова и марина да предузму мере предострожности", поручио је Ковачевић.
Помоћник министра за инспекцијски надзор Лепосава Сојић је рекла да је штета причињена са пловним објектима јер власници нису поштовали закон.
Она је навела да је од октобра инспекција овог министарства са лучким капетанијама послала упозорење како се поступа, и истакла да се и даље ради даноноћно у Београду и Новом Саду.
"Већина то није испоштовала, па инспекција припрема документацију за подношење пријава. До сада је већ процесуирано више од 10 прекршилаца који су својим нечињењем оштетили друге привредне субјекте и живот и сигурност људи на води", нагласила је Сојић, уз оцену да су казне од 200.000 до два милиона динара примерене.
Извор: РТС / НВ
Нема коментара на овај чланак.
Вама није дозвољено да пишете коментаре. Молим Вас да се пријавите.