Очекују се завршетак радова на оба крака Коридора 10 и отварање две деонице на Коридору 11, а пројектована су и 234 моста, а завршено 2017.
Током ове године у саобраћај би требало да буду пуштена 122 километра ауто-путева! У "Коридорима Србије" планирају да 2017. пресеку врпцу на чак седам деоница и да ставе тачку на изградњу оба крака Коридора 10. Од неимара се очекује и да на Коридору 11 асфалтирају 26,2 километра на деоници од Обреновца до Уба, као и да споје потез од Лајковца до Љига у дужини од 24 километра.
На јужном краку Коридора 10 преостало им је још 26,3 километра од Грделице до Владичиног Хана и осам километара од Српске Куће до Левосоја. Траса кроз Грделичку клисуру састоји се из чак шест делова, на којима је ангажовано пет компанија, а очекивани завршетак радова је последњи дан маја. На деоници Српска Кућа - Левосоје извођачи су ЗП "МБА - Ратко Митровић нискоградња" и "Србијаауто-пут". Рокови су овде више пута померани, а иако су "Коридори" оптимистично уврстили ову деоницу на списак километара које ће у наредним месецима завршити, није извесно да ће извођачи успети да окончају радове.
"На источном краку ће се радити 12,3 километра на потезу од тунела "Банцарево" до Црвене Реке, а очекује се и завршетак 16,6 километара од Станичења до Пирота. У првој половини године требало би да се асфалтира и обилазница око Димитровграда", наводе у "Коридорима Србије".
Грчки "Актор" је чак трећи извођач на овој деоници. "Обрачун" са 8,67 километара започела је још 2010. године "Алпина", која је банкротирала три године касније, а потом је наставио бугарски "Трејс", који је избачен "из игре" због непоштовања рокова. Део испред обилазнице, односно пут од Пирота до Димитровграда, завршен је, али још није пуштен у саобраћај јер се чека завршетак обилазнице, да би возачи могли ауто-путем да стигну до бугарске границе.
И на Коридору 11 би требало да се окончају радови на деоници Обреновац - Уб дужине 26,2 километра, са 14 мостова и једном саобраћајном петљом код Уба, коју гради кинеска компанија "Шандонг", као и 24 километра од Лајковца до Љига.
Уговор о изградњи ових деоница на ауто-путу Београд - Јужни Јадран, у вредности 333,7 милиона долара, потписан је 10. маја 2013. године са кинеском компанијом, а радови се финансирају из кредита кинеске Ексим банке.
Иначе, од укупно 12 тунела на Коридорима, сви су пробијени. Како наводе у "Коридорима Србије", пројектована су 234 моста, а до сада их је завршено 207. У току је изградња преосталих, а током ове године биће завршено 27 мостова.
ОТВАРАЊЕ ГРАДИЛИШТА
Током 2017. године, на основу потписаних уговора, очекује се почетак радова на деоницама Сурчин - Обреновац дужине 17,6 километара, најављују у Министарству грађевине. У плану је и изградња деонице од моста преко реке Саве код Остружнице до Бубањ потока у дужини од 19,5 километара, на обилазници око Београда. До тунела "Стражевица" требало би да се изгради леви полупрофил, односно три траке ауто-пута, а после тунела ће до Бубањ потока бити изграђено још 9,6 километара у шест трака.
Извор: Вечерње Новости online
Нема коментара на овај чланак.
Вама није дозвољено да пишете коментаре. Молим Вас да се пријавите.