Издвајање за оглашавање у медијима од 1,5 милиона евра, чини парламентарне изборе у Црној Гори једним најскупљим које памте.
Кампања политичких партија Црне Горе за потребе недавно завршених парламентарних избора, у склопу које је само за оглашавање у медијима потрошено око 1,5 милиона евра, једна је од најскупљих у историји црногорског парламентаризма, показали су подаци Центра за демократску транзицију.
За редован рад парламентарних партија из државне касе током ове године издвојено је 6,56 милиона евра, што је за 2,1 милион више него 2012. године када су одржани парламентарни избори, показала је анализа ЦДТ-а. У те податке није урачунато евентуално финансирање са стране, о чему се у Специјалном тужилаштву воде истраге.
Осим новца који су добили из буџета, партије су за потребе ове кампање прикупиле чак три пута више новца из приватних извора него што је то био случај 2012. године. Овогa пут нису штедели ни на рекламама на телевизијама и у штампаним медијима, којих је сада било готово три пута више него пре четири године.
Извор: Вечерње Новости online
Нема коментара на овај чланак.
Вама није дозвољено да пишете коментаре. Молим Вас да се пријавите.