ВУЧЕВИЋ: EXIT је најпрепознатљивији туристички бренд Новог Сада и Србије

ВУЧЕВИЋ: EXIT је најпрепознатљивији туристички бренд Новог Сада и Србије

Градоначелник присуствовао конференцији о туризму


Градоначелник Новог Сада Милош Вучевић присуствовао је отварању једнодневне конференције под називом “Туризам Србије-партнерства за будућност” коју организује медијска кућа Адрија Медија Група у Београду, a под покровитељством Министарства трговине, туризма и телекомуникација. 

Циљ је да се сви учесници информишу о трендовима и могућностима развоја и инвестирања у једну од најпрофитабилнијих привредних грана која из године у годину бележи све већи раст, што је од стратешког значаја за развој Србије.

Градоначелник Вучевић представио је Нови Сад као једини град у овом делу Европе који је у једној години понео дуплу европску титулу - Европске престонице културе за 2021. годину, али и Омладинске престонице Европе за 2019. Он је оценио да туризам има највећу прогресију последњих година, а као најважније факторе развоја навео је политичку стабилност, јачање економије и интензивирање сарадње јавног и приватног сектора.

- Фестивал Егзит један је од најпрепознатљивијих брендова не само Новог Сада, већ и целе Србије, и овог дела Европе, а сада смо томе додали још два нова бренда - ОПЕНС и ЕПК. Одмах смо добили подршку од тадашњег премијера, садашњег председника Александра Вучића, и наших колега из Владе Србије, и Покрајинске владе, и већ две године успешно радимо на реализацији та два велика пројекта – истакао је Вучевић. Он је такође нагласио да је током јула Нови Сад посетило 22 000 туриста, што је за 12,9 одсто више него у истом периоду прошле године. Према његовим речима, у првих седам месеци ове године, у Новом Саду број туриста повећан је за 10,2 у односу на исти период прошле године, број страних туриста за 17,7 посто, а остварено је 250 000 ноћења, што је више за 25,6 одсто него лане.

Присутнима на скупу обратио се и министар трговине, туризма и телекомуникација Расим Љајић који је истакао да је један од циљева Министарства да се неутралише сива зона у туризму након чега би имали објективнију слику туристичког промета у Србији, уверен да су резултати далеко бољи него што сада статистика показује. Као важне услове побољшања туризма он је истакао либералнији визни режим, повећање броја директних летова, а као најмоћније средство промоције навео је дигиталне кампање, с обзиром на то да су анкете показале да се највише туриста о Србији информисало путем интернета.

Градоначелник Београда проф. др Зоран Радојичић казао је да је у претходној години зарада Града Београда, на директан и индиректан начин, од туризма била 800 милиона евра. Како је изјавио, претходне године главни град имао је милион гостију, а због бројних важних инвестиција у кључним областима, и најзахтевнији туристи одлазе задовољни из Београда.

Извор: НВ

Коментари

Нема коментара на овај чланак.

Вама није дозвољено да пишете коментаре. Молим Вас да се пријавите.

Локалне вести

Andrevlje CEPTOR

SRBIJA DANAS


Последњи коментари

Нема коментара.

Курсна листа

Reset Club

Временска прогноза


Could not get weather data!

е-Обавештења

Региструј се!
Одјава

Ако желите да се одјавите са листе за добијање наших обавештења, упишите код за брисање овде који сте добили на Ваш е-маил.

https://novavojvodina.rs/inner.php/ajax
Молимо сачекајте ...
Неважећа е-маил адреса

Архиве

https://novavojvodina.rs/archive/

Facebook

Вести