Цена градског превоза у Новом Саду мораће да поскупи барем за пет динара, рекао је градоначелник Милош Вучевић
Цена градског превоза у Новом Саду мораће да поскупи барем за пет динара, рекао је градоначелник Милош Вучевић.
Оно што је Скупштина Новог Сада одбила пре неколико месеци, могла би да одобри већ у наредном периоду. Ребалансом буџета Новог Сада, текуће инвестиције, како је рекао Вучевић, увећане су само Јавном градском саобраћајном предузећу "Нови Сад", и то за 30 милиона динара како би се покрили трошкови за бензин.
"С обзиром на то да је цена карте вероватно најјефтинија у држави. Мислим да ћемо морати да коригујемо цену, барем за пет динара. Неки много мањи градови имају скупљи превоз од Новог Сада", казао је Вучевић.
У ГСП-у су корекцију цена у градском и приградском саобраћају тражили крајем прошле године, када се расправљало о Програму пословања овог предузећа за 2017. годину. Приходима од повећања цена, како је тада наведено, ГСП би покрио своје расходе, али не би обезбедио средства која су потребна за реализацију планираних инвестиција у овој години.
Неразјашњено остаје када би до поскупљења превоза могло да дође, пошто у ГСП-у нису одговорили на питања 021.рс на ту тему.
Цена градског превоза последњи пут је повећана 2013. године за 10 одсто, када је са 50 динара увећана на садашњих 55. У ГСП-у су тада израчунали да би им за покривање трошкова горива и репроматеријала, било неопходно повећање од 26,22 одсто. Ипак, Градско веће то није одобрило.
Како смо раније писали, за ову годину планирана је и израда Студије зонско-тарифног система, пошто је постојећа подела града на зоне наплате градског превоза стара неколико деценија. Садашња подела на зоне не осликава најбоље реалну ситуацију, пошто су се поједина градска насеља, као што су Ветерник и Футог, проширала и практично постала саставни део Новог Сада.
Студија из 2008, коју су израдили "Урбанизам" и Факултет техничких наука, показала је да постоји потреба да се направи нови зонско-тарифни систем, а најављена израда Студије би требало да предложи границе градских зона у будућности, али и како ће се наплаћивати градски превоз.
Извор: 021.рс
Нема коментара на овај чланак.
Вама није дозвољено да пишете коментаре. Молим Вас да се пријавите.