Лидл не престаје да окупира свест Новосађана
Интересовање светских трговинских ланаца за српско тржиште је све веће, а то нам је последњих недеља управо показао долазак немачког трговинског ланца „Лидл“.
О уласку Лидл-а се дуго спекулисало, а његово коначно отварање у дванаест већих градова Србије оставило је велик одјек. Домаћи потрошачи су и раније знали за овај трговински ланац, али да би куповали у њему морали су да иду у иностранство, у околне земље. Лидл у Грчкој је и данас неизоставна станица када Срби путују на летовање.
Као најаву скорог отварања Лидл-а, Нови Сад је посетио и „Лидл камионче“. Пролазници су га са одушевљењем дочекали и похрлили да виде које ће их новине дочекати у објекту када се отвори. Прилазили су и стари и млади, и они за које је Лидл нешто сасвим ново, али и они који већ имају искуства са овим трговинским ланцем.
Грађанима Новог Сада су се бесплатно делили производи који су бренд овог трговинског ланца, а које до тада нису имали прилике да купе у Србији. Такође, Лидл караван је носио и поруку која је гласила „Што у излогу, то и у радњи“.
Дана 11. октобра, у 8 часова ујутру, у Србији је свечано отворено шеснаест „Лидл“ продавница. Хорда људи је похрлила на отварање, пред продавницама широм земље могли су се видети непрегледни редови људи који су стрпљиво чекали свој моменат да посете ову продавницу и увере се у најављену понуду.
Потрошачи су устајали у глуво доба ноћи не би ли ухватили први превоз и међу првима заузели своје место у реду. Тако је било и у Новом Саду, на адреси Булевар Војводе степе бр. 2.
Свечаном отварању Лидл-а у Новом Саду присуствовао је и градоначелник Милош Вучевић који је овој компанији пожелео добродошлицу у име града.
„На тржишту се појавила једна велика компанија и то је добра вест за купце, потрошаче и грађане широм Србије. Конкуренција на тржишту допринеће бољем квалитету производа, а пре свега нижим ценама што је кључно за грађане. Сигуран сам да ово неће бити једина продавница у Новом Саду, и то је потврда да као град имамо капацитете за отварање нових продајних места, а уз то и отварање нових радних места. Овде је око 40 младих људи нашло посао, била је велика конкуренција приликом запошљавања, што је доказ да компанија Лидл пружа сигурност и за запослене.“, рекао је Милош Вучевић.
Представници компаније „Лидл“ су нагласили да су веома задовољни што је њихова продавница отворена и у Новом Саду и најавили најбољи однос цене и квалитета производа. Надају се да ће њихов асортиман испунити очекивања потрошача.
Такође се мора нагласити, да је уласком Лидл-а у Србију запослено преко хиљаду радника, што је утицало и на егзистенцијално питање. С обзиром да је најављено отварање још продавница широм Србије, нема сумње да ће ово итекако оставити утицај и на економски аспект живота , али и на српску привреду.
Прошло је скоро три недеље од отварања и чини се да се феномен звани „Лидл“ још увек не стишава. Редова испред објекта у Новом Саду више нема, али су и даље гужве у послеподневним часовима, нарочито викендом. Потрошачи углавном пазаре производе који су на акцији.
Да ли је феномен „Лидл“ заиста унео неке промене на српско тржиште, да ли ће то знатно оборити цене осталих трговинских ланаца, да ли ће куповна моћ потрошача бити већа, како ће се то одразити на економски аспект живота у Новом Саду и ком трговинском ланцу ће потрошачи указати своје поверење и лојалност показаће време.
Нама као обичним грађанима који свој новац троше у оваквим продавницама остаје да се уверимо у све претходно најављено и да ли ће „Лидл“ заиста унети промене у кућни буџет.
Извор: НВ
Нема коментара на овај чланак.
Вама није дозвољено да пишете коментаре. Молим Вас да се пријавите.