СРБИЈА ВОЗ: Додатни попуст на карте купљење за време празникаСрбијавоз саопштио је данас да ће путници за купљене карте током првомајских и ускршњих празника преко апликације или веб странице тог предузећа, поред редовног попуста од пет одсто, добити и додатних 20 одсто на редовне цене.НЕВЕРОВАТНО: Имигрант из Лаоса који се лечи од канцера освојио џекпот од 1,3 милијарде долараЈедан од добитника историјског Пауербол џекпота од 1,3 милијарде долара прошлог месеца је имигрант из ЛаосаСекретар Милошевић доделио уговоре представницима високообразовних институцијаПројектима за развој истраживачке делатности 44 милиона динараСОМБОР: Своје место у „Чигри” добило 25 деце са листе чекањаРеконструкција и проширење постојећих капацитета вртића сомборске Предшколске установе „Вера Гуцуња“ЗЕЛЕНО СВЕТЛО: Прерада воде и у селимаНа недавно одржаној седници Скупштине града Кикинде, донета је одлука о обезбеђивању финансијских средстава за реализацију капиталних инвестиција, мини-постројења за прераду пијаће воде на селима.

БРЕНДИРАЊЕ СРПСКИХ ПРОИЗВОДА: Паприка као нови извозни производ Србије

Фото: Pixabay
Фото: Pixabay

Код паприке име смисла уводити ознаку квалитета

Паприка би могла постати нови бренд Србије и њен значајан извозни производ.

Трендови показују да Србија преузима део тржишта Мађарске и Македоније јер има конкурентнију производњу, наводи се у студији коју је спровела консултантска кућа СЕЕДЕВ уз подршку пројекта ГИЗ.

Током 2016. године паприка из Србије се извозила у чак 27 земаља, од чега 35 одсто у земље ЕУ, преноси портал „Агромедија”, позивајући се на студију.

У 2016. је произведено 227.600 тона паприке, што је два до три пута више у односу на претходне три године, забележен је и рекордан извоз свеже паприке вредан 6,5 милиона америчких долара, док је извоз туцане паприке достигао 6,1 милиона америчких долара.

Осим неколико компанија, произвођачи паприке су готово у потпуности породична газдинства.

Код ајвара и туцане паприке, као и код других сличних производа, постоје појединачни успешни примери и покушаји пласмана и промовисања, али не и системских напора који би дефинисали квалитет и учинили га шире препознатљивим, чиме би се знатно повећала потрошња, а самим тим и производња паприке.

Како се наводи у студији, управо зато код паприке, више него код других производа, има смисла уводити ознаке квалитета и промовисати квалитет, како на домаћем тржишту, тако и на страним.

Додаје се да би помоћ државе у промовисању, гаранцији и означавању квалитета убрзала процесе освајања страних тржишта, првенствено у региону.

Коментари

Нема коментара на овај чланак.

Вама није дозвољено да пишете коментаре. Молим Вас да се пријавите.

Локалне вести

Andrevlje CEPTOR

SRBIJA DANAS


Последњи коментари

Нема коментара.

Курсна листа

Reset Club

Временска прогноза


Could not get weather data!

е-Обавештења

Региструј се!
Одјава

Ако желите да се одјавите са листе за добијање наших обавештења, упишите код за брисање овде који сте добили на Ваш е-маил.

https://novavojvodina.rs/inner.php/ajax
Молимо сачекајте ...
Неважећа е-маил адреса

Архиве

https://novavojvodina.rs/archive/

Facebook

Вести