СРБИЈА ВОЗ: Додатни попуст на карте купљење за време празникаСрбијавоз саопштио је данас да ће путници за купљене карте током првомајских и ускршњих празника преко апликације или веб странице тог предузећа, поред редовног попуста од пет одсто, добити и додатних 20 одсто на редовне цене.НЕВЕРОВАТНО: Имигрант из Лаоса који се лечи од канцера освојио џекпот од 1,3 милијарде долараЈедан од добитника историјског Пауербол џекпота од 1,3 милијарде долара прошлог месеца је имигрант из ЛаосаСекретар Милошевић доделио уговоре представницима високообразовних институцијаПројектима за развој истраживачке делатности 44 милиона динараСОМБОР: Своје место у „Чигри” добило 25 деце са листе чекањаРеконструкција и проширење постојећих капацитета вртића сомборске Предшколске установе „Вера Гуцуња“ЗЕЛЕНО СВЕТЛО: Прерада воде и у селимаНа недавно одржаној седници Скупштине града Кикинде, донета је одлука о обезбеђивању финансијских средстава за реализацију капиталних инвестиција, мини-постројења за прераду пијаће воде на селима.

ДО БУДИМПЕШТЕ ПРЕКО СУБОТИЦЕ: Пруга неће поделити град

Фото: Pixabay
Фото: Pixabay

Град на северу Војводине спреман за коридор Брзе пруге Београд - Будимпешта. Најважније да се обезбеди довољно прелаза и мостова

Важна тачка на најсавременијој, двоколосечној прузи од Београда до Будимпеште биће управо Суботица. Иако изградња пруге која ће пролазити кроз сам центар града спада у другу фазу радова, суботички урбанисти су на време припремили планове како се град не би поделио на два дела.

ЈП за управљање путевима, урбанистичко планирање и становање, урадило је елаборат и предало га Саобраћајном институту ЦИП, који је прихватио предлоге суботичких урбаниста и уврстио их у званичну документацију просторног плана новог коридора.

"Са становишта урбанизма веома је значајно планирање коридора брзе пруге, чији је заштитни појас много шири него код класичних пруга и постоји велика опасност од цепања града на два дела. Наш задатак је да се изборимо за што већи број пружних прелаза, а пошто је тај коридор широк попут реке, то су онда мостови" објаснио је Предраг Радивојевић, директор ЈП за управљање путевима. 

"Задовољство ми је да кажем да је цео наш елаборат прихваћен и да ће бити увршћен у део просторног плана. Тиме смо допринели да град не трпи последице брзе пруге, већ да осети само оно позитивно, а то је повећање промета људи и робе, а онда и његов развој."

Тренутно у граду има само три надвожњака - у центру града, који је неупотребљив после сваке веће кише, код фабрике "Пионир", који је низак, као и Мајшански мост, који је у лошем стању. Такође, у самом срцу града рачвају се пруге за околне градове, а посебно је захтевна траса ка Сомбору која пролази кроз густо насељени део града. Такође, потребно је повезати и приградска места, посебно Нови Жедник кроз који такође треба да пролази нови железнички коридор.


ЗАШТИТА ОД БУКЕ

Пролазак воза брзином од 200 километара на час за урбанисте значи пре свега усклађивање сложене саобраћајне мреже. Ту је најпре ширина коридора који изискује нова двоколосечна пруга и постављање заштитних паноа од буке.

Извор: Вечерње Новости онлине

Коментари

Нема коментара на овај чланак.

Вама није дозвољено да пишете коментаре. Молим Вас да се пријавите.

Локалне вести

Andrevlje CEPTOR

SRBIJA DANAS


Последњи коментари

Нема коментара.

Курсна листа

Reset Club

Временска прогноза


Could not get weather data!

е-Обавештења

Региструј се!
Одјава

Ако желите да се одјавите са листе за добијање наших обавештења, упишите код за брисање овде који сте добили на Ваш е-маил.

https://novavojvodina.rs/inner.php/ajax
Молимо сачекајте ...
Неважећа е-маил адреса

Архиве

https://novavojvodina.rs/archive/

Facebook

Вести